Έγχρωμες και ασπρόμαυρες φωτογραφίες από το χθες και το σήμερα της πόλης μας, της ευρύτερης περιοχής του Νομού Ιωαννίνων και όχι μόνο.


ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

Μέσω email στο: photoioannina@gmail.com καθώς επίσης και μέσω των σχολίων στις αναρτήσεις μας





Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Αγαπώ τους φίλους μου!

Το σύνθημα αυτό το βρήκα γραμμένο σε ποδηλατόδρομο της πόλης μας. Μου άρεσε και μου έφερε στο μυαλό τους στίχους που έγραψε κάποια χρόνια πριν φίλος αγαπημένος.

Σε φίλο αγαπημένο

Αυτό που μού ’πες σήμερα
κι εγώ εδώ το νοιώθω
έφυγες κι είμαι μόνος μου
και λιώνω απ’ τον πόθο.
Να ’σουν εδώ να λέγαμε
τα πάθη τους καημούς μας
κι όλα όσα βασάνιζαν
τον κόσμο και το νού μας.

Όμως η μοίρα το ’φερε
-αν κι ήταν δεδομένο-
να μη μπορώ νά ’χω κοντά
φίλο αγαπημένο
και να περνώ τις μέρες μου
χωρίς καμιά ουσία
δίχως ότι θα έδινε
η δική σου παρουσία.
Κώστας Κ.
24-7-2001

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...