Έγχρωμες και ασπρόμαυρες φωτογραφίες από το χθες και το σήμερα της πόλης μας, της ευρύτερης περιοχής του Νομού Ιωαννίνων και όχι μόνο.


ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

Μέσω email στο: photoioannina@gmail.com καθώς επίσης και μέσω των σχολίων στις αναρτήσεις μας





Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

2 χρόνια Photos from Ioannina !!!!



Η σημερινή μέρα είναι ιδιαίτερη για μένα. Το Photos from Ioannina έχει γενέθλια! Κλείνει δύο χρόνια ζωής στη μπλοκόσφαιρα αφού στις 19-11-2010 έκανα την πρώτη μου ανάρτηση.
Με τη βοήθεια του φίλου μου του Αλέκου, που έστησε το μπλοκ, ξεκίνησα μια ερασιτεχνική προσπάθεια προβολής του τόπου μου, δανειζόμενος φωτογραφίες από το διαδίκτυο. Η ενασχόλησή μου αυτή μ΄ έκανε όμως ν΄ αγαπήσω τη φωτογραφία  και ν΄ ασχοληθώ ο ίδιος με τη λήψη φωτογραφιών. Με τη συμπαράσταση και τη βοήθεια φίλων, που γνωρίζουν καλά την τέχνη της φωτογραφίας,  έμαθα κάποια μυστικά και πλέον οι αναρτήσεις είναι στην πλειονότητά τους δικές μου φωτογραφίες. Όπως βλέπω εγώ τις διάφορες ομορφιές του τόπου μου! Σε άλλους ίσως αρέσουν σε άλλους όχι. Πιστεύω ότι το ωραίο, το καλό, το κακό, το άσχημο κλπ είναι έννοιες υποκειμενικές. Δεν μπορεί να αρέσουν σε όλους οι φωτογραφίες μου ούτε και ο τρόπος που εγώ βλέπω τα θέματα. Εξάλλου δεν έχω καμιά διάθεση να επιδείξω τις φωτογραφικές μου ικανότητες. Απλά και ΜΟΝΟ μου αρέσει να προβάλω εικόνες του τόπου μας ώστε να γίνουν γνωστές στους φίλους και τις φίλες που παρακολουθούν τις αναρτήσεις μου και να γίνουν αφορμή κάποια στιγμή να επισκεφθούν την περιοχή μας.
Με χαρά βλέπω ότι την προσπάθειά μου αυτή την ακολουθούν τώρα και άλλοι φίλοι και φίλες από την περιοχή μας και πλέον υπάρχουν αρκετά μπλοκ και σελίδες στο Facebook, στα οποία καθημερινά γίνονται αρκετές αναρτήσεις φωτογραφιών από τα Γιάννενα και την ευρύτερη περιοχή.
Προσωπικά έχω δαπανήσει αρκετό χρόνο και κόπο για να υπάρχει το μέχρι σήμερα αποτέλεσμα το οποίο, κρίνοντας από τα σχόλια και τα μηνύματα των φίλων, είναι αρκετά ικανοποιητικό. Το ότι στη διάρκεια των δύο αυτών χρόνων έχω πάνω από 233.000 επισκέψεις μου δίνει ιδιαίτερη ικανοποίηση και σας ευχαριστώ όλες και όλους από τα βάθη της καρδιάς μου. Ωστόσο δεν με πειράζει ούτε ο κόπος ούτε ο χρόνος που έχω δαπανήσει γιατί αφενός μεν έχω πάρει και χαρές που είναι πολύ μεγάλες αφετέρου δε,  η προσπάθειά μου αυτή, έγινε αιτία να επικοινωνώ μαζί σας και να γνωρίσω κι από κοντά κάποιους από σας!
Αν και οι περιστάσεις πλέον είναι δύσκολες θα συνεχίσω να είμαι μαζί σας για όσο θα έχω αυτή τη δυνατότητα.
Σας ευχαριστώ και πάλι για την μέχρι σήμερα στήριξή σας με τις επισκέψεις  και τα σχόλια στη σελίδα μου είτε αυτά είναι θετικά είτε αρνητικά και βέβαια δεν θα πρέπει να παραλείψω να πω κι ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φίλους που με βοήθησαν και με βοηθούν στον τομέα της φωτογραφίας.

10 σχόλια:

  1. Μιχάλη μου καλημέρα και χρόνια πολλά στο υπέροχο φωτογραφικό και πατριωτικό blog σου!
    Εύχομαι να είσαι γερός και να φωτογραφίζεις την πανέμορφη πατρίδα σου-μας, μέχρι τα βαθιά σου γεράματα!
    Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για την θερμή υποδοχή σου και τις ευχές σου!
    Είμαστε όλοι ξετρελαμένοι με την γέννηση της
    μικρής Μάγδας.Εύχομαι και σε σένα το ίδιο με την κορούλα σου!
    "Ξεφύλισα" το blog σου με τις φθινοπωρινές φωτογραφίες και ενθουσιάστηκα!!!
    Καλημέρα και πάλι και καλή σου εβδομάδα!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου εύχομαι από καρδιάς πολλά πολλά χρόνια με πολλές πολλές όμορφες φωτογραφίες από τα υπέροχα Γιάννενα και την Ήπειρο γενικότερα. Καλό κουράγιο και καλή συθνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συγκινήθηκα..τι όμορφη ανάρτηση.. με μεγάλη μου χαρά μόλις είδα ότι το ιστολόγιο σας το γνώρισα(μόλις χθες) σε μια πολυ σημαντική του στιγμή..2 χρόνια στην όμορφη γειτονιά μας.. δεν ξέρω αν έχω το δικαίωμα να ευχηθώ αφού εγώ είμαι νεό μέλος σας, αλλά εγώ θα ευχηθώ χρόνια πολλά στο μπλόγκ πάντα με ομορφες αναρτησεις / ομορφες φωτογραφιες και να σας προσφερει όμορφες στιγμές.. Εχω ερθει μια φορα στα Ιωαννινα και θυμούμαι μου άρεσαν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά τα όμορφα λουλούδια έχουν μεγάλη φωτισμό. Έντονο κίτρινο του. αντίθεση με το το πράσινο των φύλλων της.

    φιλιά

    http://ventanadefoto.blogspot.com.es

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο 75χρονος πατέρας μου μόλις σε ανακάλυψε "κόλλησε" (όπως και όλοι μας άλλωστε :)) και μπαίνει καθημερινά για να βλέπει τις ομορφιες του τόπου καταγωγής του έστω και από απόστασή!
    Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις με την ίδια όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει για τον πατέρα σου να βλέπει καθημερινά εικόνες από τον τόπο του. Έχω ζήσει κι εγώ αρκετά χρόνια μακριά από τον τόπο μου και ήταν βάλσαμο για μένα όταν έβλεπα στην τηλεόραση κάτι σχετικό με το τόπο μου. Τότε βλέπεις δεν είχαμε το ίντερνετ και δεν είχαμε τη δυνατότητα της άμεσης καθημερινής επικοινωνίας!
      Θα συνεχίσω λοιπόν όσο μου το επιτρέπουν οι καταστάσεις και χαίρομαι που είστε μαζί μου!!!

      Διαγραφή
  6. Καθώς πλέον δεν κατοικώ στα όμορφα Γιάννενά μας, απολαμβάνω ιδιαίτερα τις φωτογραφίες. Καλή συνέχεια εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα μου επιτρέψεις, με τη σειρά μου, να δώσω και εγώ τις ευχές μου, για τα δύο χρόνια αυτής της δημιουργίας!!! Να ευχηθώ, να συνεχίσεις να επιτρέπεις..στο μεράκι και στο πάθος, να καθοδηγούν τις περιπλανήσεις των ματιών σου, στην αναζήτηση του "αξιόλογου" και του "ωραίου", και να είσαι σίγουρος ότι αυτό και μόνο θα σου είναι αρκετό...Καλή συνέχεια..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ πολύ όλες τις φίλες και τους φίλους που μπήκατε στον κόπο ν΄αφήσετε τα σχόλιά σας. Να είστε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή δύναμη για τη συνέχεια Μιχάλη. Εύχομαι να γιορτάσουμε πολλά γενέθλια της σελίδας στο μέλλον. Συνέχισε να απαθανατίζεις τις ομορφιές του τόπου μας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...