Έγχρωμες και ασπρόμαυρες φωτογραφίες από το χθες και το σήμερα της πόλης μας, της ευρύτερης περιοχής του Νομού Ιωαννίνων και όχι μόνο.


ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

Μέσω email στο: photoioannina@gmail.com καθώς επίσης και μέσω των σχολίων στις αναρτήσεις μας





Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Ο μετανάστης ψαράς



Χθες το πρωί βρισκόμουν κάπου δίπλα στη λίμνη και φωτογράφιζα αθλητές που συμμετείχαν στα αγωνίσματα του 7ου Γύρου της Λίμνης. Κάποια στιγμή με πλησίασε ένας κύριος που γυρνούσε από το ψάρεμα και με ρώτησε αν βάζω φωτογραφίες μου στο ίντερνετ. Του απάντησα ότι κάποιες από αυτές τις δημοσιοποιώ. «Ξέρετε», μου λέει, «εγώ είμαι στη Γερμανία και παρακολουθώ καθημερινά μια σελίδα που λέγεται “Photos from Ioannina”. Εκεί βλέπω κάθε μέρα φωτογραφίες από τα Γιάννενα». «Δική μου είναι» του απάντησα και τον ρώτησα αν του αρέσει.  «Τι λέτε» μου απάντησε. «Εγώ μέσα από τη σελίδα αυτή είμαι κάθε μέρα στα Γιάννενα. Να συνεχίσετε να μας ταξιδεύετε». Του ζήτησα να τον βγάλω μία φωτογραφία έτσι όπως ήταν μετά το ψάρεμα, για να τον θυμάμαι. Δέχθηκε ευχαρίστως αλλά μου ζήτησε να την βάλω και στο blog για να την δει. Του απάντησα θετικά και η ανάρτησή μου αυτή είναι εκπλήρωση της επιθυμίας του μετανάστη φίλου του blog και της υπόσχεσης που του έδωσα και βέβαια του έδωσα και την υπόσχεση ότι θα συνεχίσω, όσο μπορώ, να του μεταφέρω εκεί στην ξενιτιά που βρίσκεται καθημερινές εικόνες από τα Γιάννενα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...