Έγχρωμες και ασπρόμαυρες φωτογραφίες από το χθες και το σήμερα της πόλης μας, της ευρύτερης περιοχής του Νομού Ιωαννίνων και όχι μόνο.


ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

Μέσω email στο: photoioannina@gmail.com καθώς επίσης και μέσω των σχολίων στις αναρτήσεις μας





Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Όταν η φωτογραφία συναντά την ποίηση

Τα πέτρινα γεφύρια είναι από μόνα τους κοσμήματα για την περιοχή μας και πηγή έμπνευσης για κάθε φωτογράφο αλλά η δική μου έμπνευση ήταν να έχω στο ίδιο κάδρο το πέτρινο γεφύρι κι ένα όμορφο κορίτσι να παίζει το βιολί κι αυτές τις μέρες πραγματοποίησα αυτή μου την έμπνευση με τη βοήθεια της Ολυμπίας. Κι αυτές όμως οι φωτογραφίες μου, όπως και η προηγούμενη στο λιβάδι με τις παπαρούνες, ενέπνευσαν την φίλη μου Μαρία Φελάνη να γράψει ένα άλλο ποίημα. Είναι κι αυτό αποτέλεσμα της συνάντησης της εικόνας με τον γραπτό λόγο και μια ένδειξη για μένα ότι οι φωτογραφίες μου πέτυχαν το στόχο τους αφού άγγιξαν τις ευαίσθητες χορδές μιας ποιήτριας και την ευχαριστώ πάρα πολύ.

Τραγούδησε την Άνοιξη, 
μούσα, βιολί, δοξάρι, 
στης φύσης την κατάνυξη,
 φωτιά ο νους να πάρει...

Τραγούδησε τα χρώματα, 
του ήλιου την πραμάτεια, 
λευτέρωσε τ` αρώματα, 
την Τέρψη για τα μάτια.  

Τραγούδησε του Έρωτα 
γλυκόπικρο φορτίο, 
τα βράδια τα αξημέρωτα 
 στ` αντάμωμα των δύο.  
                                                    (Μαρία Φελάνη)

4 σχόλια:

  1. Τι αλλο να προσθεσω.
    Νοιωθω πολυ χαρουμενος που σε εχω αδερφικο φιλο.
    Απο τις πρωτες ερασιτεχνικες φωτογραφιες πριν 20 και βαλε χρονια στο Αγιον Ορος,στον σημερινο καλλιτεχνισμο.
    ΜΠΑΡΑΒΟ ΡΕ ΜΙΧΑΛΗ.
    ΜΠΡΑΒΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά. Κι εγώ χαίρομαι που σ' έχω αδερφικό φίλο.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...