Έγχρωμες και ασπρόμαυρες φωτογραφίες από το χθες και το σήμερα της πόλης μας, της ευρύτερης περιοχής του Νομού Ιωαννίνων και όχι μόνο.


ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

Μέσω email στο: photoioannina@gmail.com καθώς επίσης και μέσω των σχολίων στις αναρτήσεις μας





Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Τούρτα γενεθλίων


Σαν σήμερα, πριν από ένα χρόνο, με τη βοήθεια ενός πολύ καλού φίλου, δημιούργησα αυτή τη σελίδα και ξεκίνησα αυτό το ερασιτεχνικό ταξίδι μου στον κόσμο της φωτογραφίας, με σκοπό να προβάλω εικόνες από το χτες και το σήμερα της πόλης που ζω αλλά και της ευρύτερης περιοχής. Στην πορεία γνώρισα και κάποιους άλλους φίλους, οι οποίοι με βοήθησαν να γνωρίσω λίγο καλύτερα κάποια από τα μυστικά της φωτογραφίας, δίνοντάς μου έτσι τη δυνατότητα να έχω στη σελίδα μου καλύτερες αναρτήσεις και για το λόγο αυτό τους ευχαριστώ ιδιαίτερα. Ομολογώ όμως ότι δεν είχα  φανταστεί πως στη διάρκειά του ταξιδιού αυτού θα αποκτούσα αρκετούς φίλους και φίλες στο διαδίκτυο τόσο μέσα στα γεωγραφικά όρια της πατρίδας μου όσο και εκτός αυτής  όπως στην Ισπανία, την Πορτογαλία, την Βραζιλία, την Φινλανδία, την Ιταλία, την Νορβηγία, την Τσεχία, την Ρωσία και πολλές άλλες χώρες. Σας ευχαριστώ πολύ όλες και όλους, τόσο για τις επισκέψεις στη σελίδα μου όσο και για τα σχόλια που αφήνετε, γιατί μ' αυτό τον τρόπο μου δίνετε τη χαρά να επικοινωνώ μαζί σας.  Πρέπει όμως να σας ενημερώσω ότι ένα σοβαρό οικογενειακό μου πρόβλημα με υποχρεώνει  να ανακόψω για λίγο το "κυνήγι" νέων και επίκαιρων φωτογραφιών και κατά συνέπεια και τον μέχρι σήμερα ρυθμό αναρτήσεων. Οι αναρτήσεις μου θα συνεχιστούν ανάλογα με τη δυνατότητα ενασχόλησης που θα μπορώ να έχω σε καθημερινή βάση και θέλω να πιστεύω ότι σύντομα θα μπορέσω να συνεχίσω και πάλι στους γνώριμους ρυθμούς. 


11 σχόλια:

  1. ♡°
    º✿
    º° ♥✿
    Olá, amiga!
    Parabéns pelo aniversário!!!
    Espero que os problemas são resolvam breve e da melhor maneira possível.
    Até a volta!
    Beijinhos.
    Brasil

    ❣✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατ' αρχάς να σου ευχηθώ , φίλε μου Μιχάλη, να είσαι καλά και του χρόνου να το ξαναγιορτάσεις στα 2 χρόνια του μπλογκ σου.
    Κατά δεύτερο να σου στείλω τη συμπάθειά μου και να σου ευχηθώ ότι το καλύτερο και σύντομα να απαλλαγείς από το πρόβλημά σου με την ευνοϊκώτερη δυνατόν λύση.
    Ήδη οι αναρτήσεις σου ξεπερνούσαν τα καθημερινά όριά σου σε ποικιλία και πλήθος και γι αυτό θα μας λείψουν ! Κάνε το όσο μπορείς. Εμείς θα είμαστε δίπλα σου ! Με τα σχόλια, τις παραινέσεις και τα μπράβο μας.
    Καλό Σαββατοκύριακο.
    Βασίλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α, και τη κάτω αριστερή γωνία της τούρτας τη θέλω!!!
    1. έχω αδυναμία στις άσπρες τούρτες
    2. έχει τα χρώματα της ομάδας μου ΟΣΦΠ
    Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι τα καλύτερα για εσάς και την ιστοσελίδα σας που μας δείχνει την πανέμορφη πόλη μας μέσα από τον φακό σας.
    Η εξέλιξή σας στην φωτογραφία είναι αλματώδης,κυρίως γιατί πάνω απο κάθε τεχνική βρίσκεται η ΤΕΧΝΗ η ίδια,η οποια προυποθέτει ταλέντο και μεράκι...
    Με το καλό να ξεπεραστούνε όλα αισίως και να επιστρέψετε να μας μοιράζετε υπεροχες δόσεις της τέχνης σας. Τ.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι νάσαι καλά και του χρόνου!
    Γρήγορα να ξεπεραστεί το πρόβλημα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε Μιχάλη σε όσους έχω δείξει το μπλογκ έχουν λατρέψει τα Γιάννενα και την Ήπειρο!!!
    (Όσοι δεν έχουν έρθει φυσικά, γιατί όσοι έχουν έρθει δεν μπορούν να ξεκολλήσουν!..)
    Εύχομαι σύντομα και πάλι κοντά μας!
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλή δύναμη Μιχάλη και εύχομαι να έχεις την σελίδα μέχρι να γίνω και εγω συνταξιούχος! Εύχομαι τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ πολύ όλες και όλους για τις ευχές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά στο blog σου Μιχάλη και καλές επιτυχίες, φωτογραφίες και φιλίες!
    Όμως πάνω απ΄όλα εύχομαι υγεία σε σένα και στην οικογένεια σου!
    Καλημέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Μάγδα. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Εύχομαι κι εσύ να έχεις καλά φωτογραφικά ταξίδια, πάντα επιτυχημένες αναρτήσεις και βέβαια υγεία γιατί είναι το σημαντικότερο πράγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...