Έγχρωμες και ασπρόμαυρες φωτογραφίες από το χθες και το σήμερα της πόλης μας, της ευρύτερης περιοχής του Νομού Ιωαννίνων και όχι μόνο.


ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

Μέσω email στο: photoioannina@gmail.com καθώς επίσης και μέσω των σχολίων στις αναρτήσεις μας





Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Άσπρο τριαντάφυλλο !!!


Άσπρο τριαντάφυλλο 

Άσπρο  τριαντάφυλλο  κρατώ  μωρ'  Γιαννιωτοπούλα  μου,
βολιούμαι  να  το  βάψω  λουλουδάκι  μου  γαλάζ(ι)ο,
λουλουδάκι  μου  γαλάζ(ι)ο  σε  φιλώ  κι  αναστενάζω.

Κι  αν  το  πετύχω  στη  βαφή  μωρ'  Γιαννιωτοπούλα  μου,
πολλές  καρδιές  θα  κάψω  λουλουδάκι  μου  γαλάζ(ι)ο,
λουλουδάκι  μου  γαλάζ(ι)ο  σε  φιλώ  κι  αναστενάζω.

Θα  κάψω  νιους  θα  κάψω  νιες  μωρ'  Γιαννιωτοπούλα  μου,
θα  κάψω  παλικάρια  λουλουδάκι  μου  γαλάζ(ι)ο,
λουλουδάκι  μου  γαλάζ(ι)ο  σε  φιλώ  κι  αναστενάζω.

Θα  κάψω  την  αγάπη  μου  μωρ'  Γιαννιωτοπούλα  μου,
μέσα  στα  φυλλοκάρδια  λουλουδάκι  μου  γαλάζ(ι)ο,
λουλουδάκι  μου  γαλάζ(ι)ο  σε  φιλώ  κι  αναστενάζω.

(Δημοτικό παραδοσιακό τραγούδι)

6 σχόλια:

  1. Whenever I walk into your blog, I find wonderful photos!!!

    Sorry not write comment at all! ...but they are fantastic!!!!

    Rui Pires
    OLHAR D'OURO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια πολύ καλή θέση, θα αλιεύονται ένα πολύ δροσιστικό λευκό τριαντάφυλλο.
    Χαιρετισμούς .-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συνελαβα τον εαυτο μου να εχει σμιξει τα χειλη και να κουνα πανω κατω το κεφαλι.
    Μα χρειαζεται επεξηγηση αυτου;
    Επεξηγω.
    Φανταστικες,φανταστικες,φανταστικες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ πολύ κι εσένα φίλε μου 61 κι εσένα Κωστή. Καλό σας βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...