Έγχρωμες και ασπρόμαυρες φωτογραφίες από το χθες και το σήμερα της πόλης μας, της ευρύτερης περιοχής του Νομού Ιωαννίνων και όχι μόνο.


ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

Μέσω email στο: photoioannina@gmail.com καθώς επίσης και μέσω των σχολίων στις αναρτήσεις μας





Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Ομιχλώδες πρωϊνό στο Πανεπιστήμιο

    Όχι, δεν είναι τα Highlands της Σκωτίας! Είναι η περιοχή μεταξύ Πεδινής και Ανατολής, όπως φαίνεται από το Πανεπιστήμιο, ή μάλλον ό,τι μπορεί να φανεί ανάμεσα στη βαριά κι υγρή κουρτίνα της ομίχλης και στο άτολμο φως του ήλιου που προσπαθεί να ανατείλει.  

ΠΗΓΗ: http://siozosg.blogspot.gr

3 σχόλια:

  1. Μιχάλη μου καλημέρα,
    Συγγνώμη για την απουσία, αλλά τον Μάιο πήγαμε στην Ιταλία και από τις αρχές Ιουνίου ήρθαν τα παιδιά για την θάλασσα. Και μάλιστα περιμένουν μωράκι. Οπότε, έχω πολύ χρόνο για μένα και το blog μου.
    Η φωτογραφία σου είναι ονειρεμένη και αναρωτιέμαι αν είναι πρόσφατη.
    Πάντα ονειρευόμουν να φωτογραφίσω ένα τοπίο στην ομίχλη, αλλά εδώ δεν είδα ποτέ.
    Την καλημέρα μου και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου καλησπέρα.
      Η απουσία σου ήταν αισθητή. Σκέφθηκα βέβαια ότι θα έχεις πάει κάποιο ταξίδι αλλά βλέποντας να παρτατείνεται ανεξήγητα η απουσία σου δεν σου κρύβω ότι ανησυχούσα. Χαίρομαι λοιπόν ειλικρινά που επανήλθες και είναι όλα καλά στην προσωπική και οικογενειακή σου ζωή. Με το καλό να σας έρθει και το μωράκι.
      Όσον αφορά τη συγκεκριμένη φωτογραφία πρέπει να σου πω ότι δεν είναι δική μου αλλά από φιλικό ιστολόγιο και όντως είναι πολύ καλή!
      Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  2. Μια όμορφη εικόνα, μαγικό και μυστηριώδη με αυτά τα νέφη, τα οποία με τη σειρά του δίνει μια ιδιαίτερη ομορφιά.
    Χαιρετισμοί. -

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...