Έγχρωμες και ασπρόμαυρες φωτογραφίες από το χθες και το σήμερα της πόλης μας, της ευρύτερης περιοχής του Νομού Ιωαννίνων και όχι μόνο.


ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

Μέσω email στο: photoioannina@gmail.com καθώς επίσης και μέσω των σχολίων στις αναρτήσεις μας





Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

Γλυκοχάραμα στα Τζουμέρκα

Γλυκοχαράζουν τα βουνά
κι ο αυγερινός τραβιέται.
Βρίσκω μια κόρη που ‘πλενε
σε μαρμαρένια γούρνα.
Τη χαιρετώ, δε μου μιλεί
της κρένω, δε μου κρένει. 
................ 
                                                                                     (Δημοτικό)

5 σχόλια:

  1. Τζουμερκα μου περηφανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απίστευτη Φωτογραφία! Αν μου επιτρέπεις, θα ήθελα να τη δημοσιεύσω στο fb.https://www.facebook.com/koumstav

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω καμμιά αντίρρηση. Σου έχω στείλει και αίτημα φιλίας για να μπορείς να βλέπεις κι από κει τις φωτογραφίες μου.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ. Το αποδέχθηκα!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...