Έγχρωμες και ασπρόμαυρες φωτογραφίες από το χθες και το σήμερα της πόλης μας, της ευρύτερης περιοχής του Νομού Ιωαννίνων και όχι μόνο.


ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

Μέσω email στο: photoioannina@gmail.com καθώς επίσης και μέσω των σχολίων στις αναρτήσεις μας





Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Το δοξάρι μάγεψε τη φύση...

Οι ανθισμένες παπαρούνες στα λιβάδια μου έδωσαν την έμπνευση να κάνω αυτή τη φωτογραφία κι αυτή με τη σειρά της έδωσε την έμπνευση στην καλή διαδικτυακή μου φίλη Μαρία Φελάνη να γράψει το ακόλουθο ποίημα με τίτλο: "Το μαγικό δοξάρι"

Το δοξάρι μάγεψε τη φύση 
και λογής λογής λουλούδια
 βλάστησαν γύρω του.... 
Το γαλάζιο φόρεμα ντύθηκε
 τον ανοιχτό ουρανό χωρίς σύννεφα.... 
Τι μελωδία...! 
Η μαγευτική μουσική απλώθηκε παντού
 και χύθηκαν πλέρια οι χυμοί του έρωτα... 
Κοκκίνησε η πλάση από τις αρωματικές δοξαριές
 και οι παπαρούνες ντύθηκαν τα γιορτινά τους.... 
Μαγεία...!
                                                                      Μαρία Φελάνη 

Νομίζω ότι είναι η απόλυτη συνεύρεση της τέχνης της φωτογραφίας με αυτή  του λόγου. Την ευχαριστώ πάρα πολύ για την εξαιρετική τιμή που μου έκανε να μου στείλει το ποίημά της και βέβαια ευχαριστώ και την Ολυμπία Στέφου που μου έδωσε τη δυνατότητα να κάνω αυτή τη φωτογραφία ποζάροντας στο φακό μου όπως ακριβώς το είχα φανταστεί.

2 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια,συγχαρητηρια,συγχαρητηρια.
    Καταπληκτικη συλληψη.
    Καταπληκτικη φωτογραφια.
    Πανεμορφη κοπελα.
    Ενδυματολογικη σωστοτητα.
    Εμπνευσμενη ποιηση.
    Αρτιο αποτελεσμα.
    ΜΠΡΑΒΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ φίλε. Χαίρομαι που σου αρέσει γιατί ξέρω ότι είσαι λάτρης τόσο του ωραίου όσο και της ποίησης.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...