Έγχρωμες και ασπρόμαυρες φωτογραφίες από το χθες και το σήμερα της πόλης μας, της ευρύτερης περιοχής του Νομού Ιωαννίνων και όχι μόνο.


ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

Μέσω email στο: photoioannina@gmail.com καθώς επίσης και μέσω των σχολίων στις αναρτήσεις μας





Κυριακή 18 Ιουλίου 2021

Τελείωσε σήμερα η πρώτη μου ατομική έκθεση φωτογραφίας με τίτλο "Πέτρα & Πίστη"


 

















Η σημερινή αστάθεια του καιρού συνετέλεσε ώστε να ολοκληρωθεί λίγο πιο σύντομα από τον αρχικό προγραμματισμό το ταξίδι για την πρώτη μου ατομική φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Πέτρα & Πίστη» που φιλοξενήθηκε στο προαύλιο της Ιεράς Μνημιακής Βασιλικής της Αγίας Μαρίνας και στα πλαίσια των εορταστικών εκδηλώσεων για τον εορτασμό της μνήμης της Αγίας. Ήταν ένα ταξίδι σύντομο αλλά πολύ σημαντικό για μένα προσωπικά και πολύ περιεκτικό σε εικόνες και συναισθήματα. Ένα ταξίδι που μου πρόσφερε εκπλήξεις, νέες γνωριμίες και πολλή χαρά. Είχα την ευκαιρία να έρθω σε επαφή με διαδικτυακούς και μη φίλους, να δεχτώ πολλή αγάπη, εκτίμηση και αναγνώριση για την προσπάθεια που κάνω εδώ και μια δεκαετία περίπου να προβάλλω τον τόπο μου μέσα από τις φωτογραφίες μου και το μόνο που έχω να πω είναι ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ. Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τον προϊστάμενο, τους λοιπούς ιερείς και το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο του ναού για την ευκαιρία που μου έδωσαν να ζήσω αυτή την εμπειρία και τις στιγμές που μου πρόσφερε. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Ιωαννίνων κ.κ. Μάξιμο, τον Περιφερειάρχη Ηπείρου κ. Αλεξ. Καχριμάνη, τον Δήμαρχο Ιωαννίνων κ. Μωυσή Ελισάφ, τους Βουλευτές Ιωαννίνων κ. Μαρία Κεφάλα και κ. Σταύρο Καλογιάννη, τον πρώην Δήμαρχο Ιωαννίνων κ. Θωμά Μπέγκα, τους λοιπούς επισήμους, τους συγγενείς, τους φίλους και τους γνωστούς αλλά και αγνώστους σε μένα που με τίμησαν με την παρουσία τους στην Έκθεση. Ευχαριστώ αγαπητούς φίλους που με βοήθησαν να έχω φωτογραφίες και βίντεο από την Έκθεση και το ξέρουν καλά πόσο τους εκτιμώ. Τέλος ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν στο στήσιμο και την λειτουργία της Έκθεσης. Αν ξέχασα να αναφέρω κάποιους στις ευχαριστίες μου ας μου το συγχωρήσουν λόγω της συναισθηματικής μου φόρτισης. Η Αγία Μαρίνα ας χαρίζει υγεία σε όλους μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...