Έγχρωμες και ασπρόμαυρες φωτογραφίες από το χθες και το σήμερα της πόλης μας, της ευρύτερης περιοχής του Νομού Ιωαννίνων και όχι μόνο.


ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

Μέσω email στο: photoioannina@gmail.com καθώς επίσης και μέσω των σχολίων στις αναρτήσεις μας





Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021

Ατομική έκθεση φωτογραφίας με τίλτο "Στην αντάρα"

 

"…Πάντα μου άρεσε αυτή η λέξη. ΑΝΤΑΡΑ. Δεν την πολυχρησιμοποιούμε σήμερα αλλά εγώ θέλησα εδώ να τη χρησιμοποιήσω και μάλιστα σαν τίτλο της έκθεσής μου. Τις μέρες λοιπόν που πέφτει αντάρα παίρνω τη μηχανή μου και χάνομαι μέσα σ΄αυτή. Κάποιες φορές είναι τόσο πυκνή που νομίζεις θα την κόψεις με το μαχαίρι. Άλλες φορές πιο αραιή και τότε είναι που παλεύει ο ήλιος να διαπεράσει τις ακτίνες του μέσα από αυτή. Είναι και κάποια πρωινά που την έχω πετύχει να ξυπνά και να σηκώνεται σιγά-σιγά μέσα από τα νερά της λίμνης και να σκεπάζει τα πάντα εκεί γύρω. Την έχω πετύχει και νύχτες να έχει ρίξει το πέπλο της και να έχει σκεπάσει όλη την πόλη…" 

Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι από την Τετάρτη 1-12-2021 έως και την 29-12-2021, στον χώρο του Ιδρύματος Ιωσήφ και Εσθήρ Γκανή θα φιλοξενείται η δεύτερη ατομική μου έκθεση φωτογραφίας με τίτλο "Στην αντάρα". Η έκθεση αυτή περιλαμβάνει φωτογραφίες μου από τα ομιχλώδη Γιάννενα. 
 Υπενθύμιση:
Η είσοδος των επισκεπτών επιτρέπεται μόνο με την επίδειξη: α) πιστοποιητικού εμβολιασμού και αστυνομικής ταυτότητας ή β) πιστοποιητικού νόσησης που εκδίδεται 30 μέρες μετά τον πρώτο θετικό έλεγχο και η ισχύς του διαρκεί έως 180 μέρες μετά από αυτόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...