Έγχρωμες και ασπρόμαυρες φωτογραφίες από το χθες και το σήμερα της πόλης μας, της ευρύτερης περιοχής του Νομού Ιωαννίνων και όχι μόνο.


ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ:

Μέσω email στο: photoioannina@gmail.com καθώς επίσης και μέσω των σχολίων στις αναρτήσεις μας





Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2023

Πειρατής στα Γιάννινα






 Όποτε περπατώ στην ομίχλη και αντικρίζω από μακριά σιλουέτες μπορώ με τη φαντασία μου να τις πλάσω όπως εγώ θέλω μέχρι να τις ξεδιαλύνει μπροστά μου η πραγματικότητα. Κι αυτό μπορεί να το κάνει ο καθένας. Μπορεί επίσης ο καθένας να πλάσει με το μυαλό του οποιαδήποτε εικόνα και με τη φαντασία του να γυρίσει σε οποιαδήποτε εποχή αφού το ομιχλώδες τοπίο βοηθά να γίνει κάτι τέτοιο . Σε καμία όμως περίπτωση δεν θα έπλαθα με το μυαλό μου την φαντασίωση ότι μια σιλουέτα που θα έβλεπα να περπατά μέσα στην ομίχλη δίπλα στη λίμνη θα μπορούσε να ήταν ένας πειρατής. Εκεί όμως που έκανα σήμερα τον πρωινό μου περίπατο στην ομίχλη ήρθε η πραγματικότητα να μου το αποκαλύψει κι αυτό και να δω όντως μπροστά μου ένα "πειρατή". Ήταν ο πειρατής που έχουμε δει πολλές φορές στα καραβάκια στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος ήρθε στην πόλη μας για να κάνει κάποια γυρίσματα για το κανάλι του στο You Tube με τον τίτλο "Πειρατολόγιο" και τον ευχαριστώ πολύ για τα κλικ που μου έδωσε τη δυνατότητα να κάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...